Bezorgen & Retourneren

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Wij leveren alle bestellingen in Nederland en België helemaal gratis!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Is het een product op voorraad?
Dan controleren we eerst of het product nog een keer in de olie of lak gezet gaat worden. Planken kleiner dan 160cm leveren we met PostNL en kunnen we op woensdag, vrijdag of zaterdag leveren. Levertijd na bestellen bedraagt dan ook 1 tot 5 werkdagen. 

Is het een product op maat?
Dan streven we er naar om hem binnen 2 tot 3 weken bij jou thuisbezorgd te krijgen. Tijdens bestellen kun je deze leverdatum al inzien, in 99% van de tijd houden we ook deze dag aan. Mocht het ons echt niet lukken, laten we dit natuurlijk altijd weten. We nemen je tijdens het hele productieproces mee, je weet dus precies wanneer je wandplank is geproduceerd en wanneer hij gereed is voor verzending. Op die manier weet je altijd hoe ver wij in het productie proces zijn en wanneer jij je bestelling kunt verwachten.

Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Tijdens bestellen heb je voor een datum van aflevering kunnen kiezen, wij doen ons uiterste best om deze dag ook te halen. Afhankelijk van de lengte van je pakket kiezen wij de vervoerder. Zijn alle pakketten onder de 165cm? Dan gaan ze met PostNL mee, na het aanmaken van de verzending ontvang je hiervan per email de track en trace codes. Zit er bij je bestelling een pakket bij die langer dan 160cm is, dan gaat de gehele bestelling mee met PakketXXL. In de ochtend op de dag van levering ontvang je van hun de verwachte tijd van aflevering per sms, bij lange planken is het dan ook belangrijk om ons je mobiele nummer te geven. Op die manier heb je altijd inzichtelijk wanneer je pakket wordt geleverd en kun je hem volgen in het proces.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je toch niet thuis bent. Wat er dan gebeurt is afhankelijk van de gebruikte bezorgdienst en van de waarde van het pakket. Bij bestellingen onder 160cm en waarde onder € 100 wordt het pakket bij de buren afgegeven, bij bestellingen onder 160cm en waarde boven de € 100 wordt je bestelling de volgende dag weer aangeboden. Na de derde afleverpoging gaat het pakket altijd naar het dichtstbijzijnde postkantoor.

Wanneer je bestelling langer dan 165cm is, willen we graag vermijden dat de bezorger meerdere keren langs moet komen. We proberen dit te ondervangen door in het bestelproces de keuze voor een leverdag te geven. Mocht het toch gebeuren dat je niet thuis bent, krijg je een briefje in de bus. Op het briefje staan de instructies om een nieuwe leverdag in te plannen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat kan ik doen?
Heb je de email ontvangen dat je bestelling is verstuurd en heb je de bestelling nog niet ontvangen, probeer dan eerst te kijken via de track en trace of de bezorger niet is verlaat. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op. Dan gaan wij het verder voor je uitzoeken.

Ik wil mijn bestelling ergens anders laten bezorgen of afhalen, kan dat ook?
Tijdens het bestelproces kun je aangeven waar je de bestelling graag wilt ontvangen. Afhalen kan natuurlijk ook! Dan kun je meteen onze fabriek in hartje Amsterdam bekijken. Afhalen kan op de Danzigerbocht 15, 1013AM in Amsterdam.

Hoe kan ik retourneren?
Hebben wij je wandplank op maat gemaakt? Dan kunnen we hem helaas niet retour nemen, het is dan ook erg belangrijk om tijdens het bestellen van je wandplank goed op te letten. Ben je vooraf niet zeker van het houtsoort? Kom dan langs in onze showroom, daar kunnen alle houtsoorten in het echt bekeken worden. 

Producten gekocht uit voorraad kunnen altijd geretourneerd worden, hiervoor heb je 30 dagen bedenktijd. Wel moet je ze weer in goede staat terug sturen. Zorg dan ook dat je de verzendmaterialen niet weggooit voordat je zeker bent dat je de bestelling wilt houden. Print dit formulier uit en voeg het bij je retourzendingen voor een snelle afhandeling. Wij nemen de retourkosten voor rekening en sturen je na aanmelden een retourlabel op.

Retour adres:
Hout op Maat
Danzigerbocht 15
1013AM Amsterdam

Is mijn retourzending in goede orde ontvangen?
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen brengen we je hier hiervan op de hoogte, wij maken zo snel mogelijk een credit nota aan en storten het aankoopbedrag terug.

Wat zijn de kosten van retourneren?
Niemand houdt van extra kosten, daarom betalen wij de retourkosten voor je.

Mijn product is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?
Dat is vervelend! We hebben een prima klantenservice en we weten dat we kwetsbare producten versturen. Stuur ons een email met eventueel een foto van de beschadiging. Wij geven hier zo snel mogelijk, met een passende oplossing, antwoord op.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na het retourneren?
We storten het geld bij retour ontvangen producten altijd zo snel mogelijk terug, ons streven is 5 werkdagen.

Heb jullie ook een retourformulier?
Ons retourformulier vind je hier, print het formulier uit en voeg het bij je retourzending.

Bel onze klantenservice
020 - 681 33 83

Op werkdagen van 7:30 tot 15:30

Ontvang je liever een offerte?

Offerte aanvragen

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Nieuwsbrief inschrijven