Bezorgen & Retourneren

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Wij houden niet van verzendkosten. Daarom leveren wij alle bestellingen in Nederland en België helemaal gratis!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Een wandplank op maat hebben we niet standaard liggen, deze moeten wij voor je maken. Daarom is de levertijd voor een bestelling bij ons 2 tot 3 weken. Tijdens bestellen kun je een datum voor aflevering kiezen, wij doen ons best om je bestelling ook op deze dag af te leveren. Mocht dit ons niet lukken, dan brengen we je hiervan op de hoogte. Na bestelling nemen we je altijd mee in het productieproces, vanuit je account en per email brengen we je op de hoogte van de status van je bestelling. Bestellingen van producten die we op voorraad hebben leveren we elke vrijdag. Bestel je dus op donderdag voor 12:00, dan ontvang je hem op vrijdag. Bestel je hem op zaterdag, dan leveren we de bestelling op de vrijdag erna.

Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Tijdens bestellen heb je voor een datum van aflevering gekozen, wij doen ons uiterste best om deze dag ook te halen. Afhankelijk van de lengte van je pakket kiezen wij de vervoerder. Zijn alle pakketten onder de 160cm? Dan gaan ze met PostNL mee, na het aanmaken van de verzending ontvang je hiervan per email de track en trace codes. Zit er bij je bestelling een pakket bij die langer dan 160cm is, dan gaat de gehele bestelling mee met Transmission/StadAlkmaar. In de ochtend op de dag van levering ontvang je van hun de verwachte tijd van aflevering. Op die manier heb je altijd inzichtelijk wanneer je pakket wordt geleverd en kun je hem volgen in het proces.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je toch niet thuis bent. Wat er dan gebeurt is afhankelijk van de gebruikte bezorgdienst en van de waarde van het pakket. Bij bestellingen onder 160cm en waarde onder € 100 wordt het pakket bij de buren afgegeven, bij bestellingen onder 160cm en waarde boven de € 100 wordt het je de volgende dag weer aangeboden en krijg je een email van PostNL met keuze opties. Je kunt er dan onder andere voor kiezen je bestelling op een ander adres of op een andere dag te laten bezorgen. Na de derde afleverpoging gaat het pakket altijd naar het dichtstbijzijnde postkantoor.

Wanneer je bestelling langer dan 160cm is, willen we graag vermijden dat de bezorger meerdere keren langs moet komen. We proberen dit al te ondervangen in het bestelproces doordat je een afleverdag kunt kiezen. Mocht het toch gebeuren dat je niet thuis bent, krijg je een briefje in de bus. Op het briefje staan de instructies om een nieuwe leverdag in te plannen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat kan ik doen?
Heb je de email ontvangen dat je bestelling is verstuurd en heb je de bestelling nog niet ontvangen, probeer dan eerst te kijken via de track en trace of de bezorger niet is verlaat. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op. Dan gaan wij zo snel mogelijk voor je uitzoeken waar het mis is gegaan.

Ik wil mijn bestelling ergens anders laten bezorgen of afhalen, kan dat ook?
Tijdens het bestelproces kun je aangeven waar je de bestelling graag wilt ontvangen, maar afhalen is natuurlijk ook altijd mogelijk. Dan kun je meteen onze fabriek in hartje Amsterdam bekijken. Afhalen kan op de Danzigerbocht 15, 1013AM in Amsterdam.

Hoe kan ik retourneren?
Hebben wij je wandplank op maat gemaakt? Dan kunnen we hem helaas niet retour nemen, het is dan ook erg belangrijk om tijdens het bestellen van je wandplank goed op te letten. Ben je vooraf niet zeker van het houtsoort? Kom dan langs in onze showroom, daar kunnen alle houtsoorten in het echt bekeken worden. 

Producten gekocht uit voorraad kunnen altijd geretourneerd worden, hiervoor heb je 30 dagen bedenktijd. Wel moet je ze zelf weer in goede staat terug sturen. Zorg dan ook dat je de verzendmaterialen niet weggooit voordat je zeker bent dat je de bestelling wilt houden. Print dit formulier uit en voeg het bij je retourzendingen voor een snelle afhandeling. Gemaakte retourkosten zijn voor eigen rekening.

Retour adres:

Hout op Maat
Danzigerbocht 15
1013AM Amsterdam

Is mijn retourzending in goede orde ontvangen?
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen brengen we je hier hiervan altijd op de hoogte, wij maken zo snel mogelijk een credit nota aan en storten het aankoopbedrag terug.

Wat zijn de kosten van retourneren?
Niemand houdt van extra kosten, toch heb je deze bij retourneren altijd. Het volledige aankoopbedrag storten we echter snel weer terug.

Mijn product is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?
Geen paniek! We hebben een prima klantenservice en we weten dat we kwetsbare producten versturen. Stuur ons een email met eventueel een foto van de beschadiging. Wij geven hier zo snel mogelijk, met een passende oplossing, antwoord op.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na het retourneren?
We storten het geld bij retour ontvangen producten altijd zo snel mogelijk terug, ons streven is 3 dagen. Heel soms zijn het er iets meer. Maar heb je na 5 dagen nog niets ontvangen? Trek ons dan even aan de oren, want dan zijn we het misschien vergeten.

Heb jullie ook een retourformulier?
Ons retourformulier vind je hier, print het formulier uit en voeg het bij je retourzending.

Bel onze klantenservice
020 - 681 33 83

Op werkdagen van 7:30 tot 15:30

Ontvang je liever een offerte?

Offerte aanvragen

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Nieuwsbrief inschrijven