Bestellen & Betalen

Hoe bestel ik iets op houtopmaat.nl?
Een bestelling bij ons plaatsen is zo geregeld. Voor de wandplanken op maat hebben we een online configurator gemaakt, volg de stappen in het proces en zet hem in je winkelmand. Om bij ons te bestellen heb je een account nodig. Kies vervolgens voor bezorgen of afhalen en vergeet vooral niet de de aflever datum te controleren. Selecteer je betaalwijze en ga door naar de volgende stap.

Op de laatste pagina zie je het volledige overzicht van je bestelling, controleer deze goed. Zie jeeen fout, dan kun je het hier nog eenvoudig aanpassen door terug te gaan naar de configurator. Weet je zeker dat alles goed is? Klik dan op betalen, na je bestelling nemen wij het werk van je over.  

Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Heb je na betalen een foutje ontdekt? Dan is dat is geen probleem, na het plaatsen van je bestelling heb je minimaal 24 uur de tijd om eventuele fouten in je bestelling op te sporen. Van een wijziging kun je ons per email of per telefoon op de hoogte brengen, vergeet je order nummer hier niet in te vermelden. Na deze 24u starten wij het productieproces en kan de bestelling niet meer gewijzigd worden. 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Heb je de bestelling afgerond, maar heb je je bedacht? Dan is dat geen probleem, je hebt altijd 24u de tijd om je bestelling te annuleren. Na deze 24u starten wij het productieproces en is annuleren niet meer mogelijk.

Hebben jullie producten op voorraad?
Wij hebben diverse producten op voorraad. Tijdens het produceren van de wandplanken hebben we namelijk altijd te maken met wat rest hout. Om onze prijzen laag te houden en het milieu te sparen produceren we hiervan nieuwe producten. Deze komen allemaal op deze pagina online, ook bieden we ze aan via onze andere verkoopkanalen zoals op bol.com.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Is het een product op voorraad?
Dan controleren we eerst of het product nog een keer in de olie of lak gezet gaat worden. Planken kleiner dan 160cm leveren we met PostNL en kunnen we op woensdag, vrijdag of zaterdag leveren. Levertijd na bestellen bedraagt dan ook 1 tot 5 werkdagen. 

Is het een product op maat?
Dan streven we er naar om hem binnen 2 tot 3 weken bij jou thuisbezorgd te krijgen. Tijdens bestellen kun je deze leverdatum al inzien, in 99% van de tijd houden we ook deze dag aan. Mocht het ons echt niet lukken, laten we dit natuurlijk altijd weten. We nemen je tijdens het hele productieproces mee, je weet dus precies wanneer je wandplank is geproduceerd en wanneer hij gereed is voor verzending. Op die manier weet je altijd hoe ver wij in het productie proces zijn en wanneer jij je bestelling kunt verwachten.

Kan ik bestellen vanuit België?
Natuurlijk! We hanteren dezelfde levervoorwaarden naar België als naar Nederland.

Over je account op Hout op Maat
Wanneer je voor het eerst een bestelling plaats bij Hout op Maat vragen we je email adres, naam, adres en telefoonnummer. Deze gegevens hebben wij nodig om je bestelling af te kunnen leveren. We slaan deze gegevens veilig op. Als je een account aanmaakt hoef je deze gegevens bij je volgende bestelling niet meer in te vullen. Daarnaast kun je in je account 24 uur per dag de status van je bestelling volgen.

Je kunt je adresgegevens bekijken en wijzigen via je online account. Al jouw gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server. Hout op Maat houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) en de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). 

Algemene voorwaarden van Hout op Maat
Wanneer je bestelt bij Hout op Maat moet je instemmen met de algemene voorwaarden voordat de bestelling kan worden voltooid.

Hoe kan ik bij Hout op Maat betalen?
Bij ons kun je op diverse manieren 100% veilig afrekenen, betalen is bij ons altijd gratis. Je kunt bij ons betalen met Ideal, Visa, Mastercard, Paypal, en Bancontact.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat kan ik nu doen?
Als je betaling is mislukt of geweigerd wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Vanuit je account kun je de bestelling opnieuw plaatsen en het checkout proces nogmaals doorlopen. Wanneer de betaling succesvol is afgerond wijzigt de bestelstatus automatisch naar 'in behandeling'.

Alles over veiligheid en privacy
Wij bij Hout op Maat vinden veiligheid en privacy online erg belangrijk, we maken daarom gebruik van een extra veilige SSL verbinden. We hebben transparante Europees goedgekeurde algemene voorwaarden en vertellen duidelijk hier hoe we omgaan met je gegevens.

Ons SSL certificaat kun je controleren via https://www.sslcheck.nl/www.houtopmaat.nl

Betalen gaat altijd via onze betalingspartner Mollie. Mollie is een onafhankelijke derde partij tussen jou en Hout op Maat. Mollie en Hout op Maat waarborgen je veiligheid voor alle transacties doormiddel van een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (bekend door het slotje) garandeert een veilige transactie met jou en je bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden je gegevens kunnen gebruiken. Ook vanuit het buitenland vinden je betalingen plaats op een veilige SSL verbinding. Al je gegevens, inclusief je creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Je creditcardnummer wordt bovendien maar eenmalig gebruikt voor betaling van jouw order en verder niet opgeslagen.

Bel onze klantenservice
020 - 681 33 83

Op werkdagen van 7:30 tot 15:30

Ontvang je liever een offerte?

Offerte aanvragen

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Nieuwsbrief inschrijven