Er zitten geen producten in je winkelwagen
Bestellen & Betalen
Hoe bestel ik iets op houtopmaat.nl?
Een bestelling bij ons plaatsen is zo geregeld. Voor de wandplanken op maat hebben we een online configurator laten maken, volg de stappen in het proces en zet hem in je winkelmand. Om bij ons te bestellen heb je een account nodig. Kies vervolgens voor bezorgen of afhalen en vergeet vooral niet de de aflever datum te controleren. Selecteer je betaalwijze en ga door naar de volgende stap.
Op de laatste pagina zie je het volledige overzicht van je bestelling, controleer deze goed. Zie je een fout, dan kun je de fout nog eenvoudig aanpassen door terug te gaan naar de configurator. Weet je zeker dat alles goed is? Klik dan op betalen, hierna is je order bij ons geplaatst en gaan wij aan de slag.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief bt en inclusief levering aan huis.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Heb je na betalen een foutje ontdekt? Dan is dat is geen probleem, na het plaatsen van je bestelling heb je minimaal 24 uur de tijd om eventuele fouten in je bestelling op te sporen. Van een wijziging kun je ons per email op de hoogte brengen, vergeet je order nummer hier niet in te vermelden. Na deze 24u starten wij het productieproces en kan de bestelling niet meer gewijzigd worden.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Heb je de bestelling afgerond, maar wil je de order niet meer? Dan is dat geen probleem, je hebt altijd 24u de tijd om je bestelling te annuleren. Na deze 24u starten wij het productieproces en is annuleren niet meer mogelijk.
Hebben jullie producten op voorraad?
Wij hebben diverse wandplanken op voorraad. Tijdens het produceren van de wandplanken hebben we te maken met rest stukken hout en soms hebben we te maken met transportschade. Om onze prijzen laag te houden en het milieu te sparen produceren we hiervan nieuwe producten. Deze komen allemaal op deze pagina online, ook bieden we ze aan via onze andere verkoopkanalen zoals op marktplaats.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Is het een product op voorraad?
Dan controleren we eerst of het product nog een keer in de olie of lak gezet gaat worden. Planken kleiner dan 100cm leveren we met PostNL, planken langer dan 100cm leveren we met PakketXXL. Op dit moment leveren we bestellingen van woensdag t/m zaterdag. Levertijd na bestellen bedraagt 1 tot 7 dagen.
Is het een product op maat?
Dan streven we er naar om hem binnen 3 weken bij jou thuisbezorgd te krijgen. Tijdens het bestellen kun je deze leverdatum al inzien, bij 95% van bestellingen leveren we ook op de juiste leverdag. Mocht het ons echt niet lukken, laten we dit natuurlijk altijd weten. We houden je tijdens het hele productieproces op de hoogte, je weet dan ook precies wanneer je wandplank is geproduceerd en wanneer hij gereed is voor verzending. Op die manier weet je altijd hoe ver wij in het productie proces zijn en wanneer jij je bestelling kunt verwachten.
Kan ik bestellen vanuit België?
Dit kan zeker! We hanteren dezelfde levervoorwaarden naar België als naar Nederland.
Over je account
Wanneer je voor het eerst een bestelling plaats bij ons vragen we je email adres, naam, post en factuur adres en telefoonnummer. Deze gegevens hebben wij nodig om je bestelling af te kunnen leveren. We slaan deze gegevens veilig op. Wanneer je een account aanmaakt hoef je deze gegevens bij je volgende bestelling niet meer in te vullen. Daarnaast kun je in je account 24 uur per dag de status van je bestelling volgen.
Je kunt je adresgegevens bekijken en wijzigen via je online account. Al jouw gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server. Wij houden ons aan aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) en de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).
Algemene voorwaarden
Wanneer je bij ons besteld moet je instemmen met de algemene voorwaarden voordat de bestelling kan worden voltooid.
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Bij ons kun je op diverse manieren 100% veilig afrekenen, betalen bij ons is volledig gratis. Het is mogelijk om te betalen met:
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
- Mastercard
- VISA
- PayPal
- Bancontact
Kan ik bij jullie achteraf betalen?
Ja, dit kan met creditcard. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaal je dus achteraf.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat kan ik nu doen?
Als je betaling is mislukt of geweigerd wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Vanuit je account kun je de bestelling opnieuw plaatsen en het checkout proces nogmaals doorlopen. Wanneer de betaling succesvol is afgerond wijzigt de bestelstatus automatisch naar 'in behandeling'.
Alles over veiligheid en privacy
Wij bij Hout op Maat vinden veiligheid en privacy online erg belangrijk, we maken daarom gebruik van een extra veilige SSL verbinden. We hebben transparante Europees goedgekeurde algemene voorwaarden en vertellen hier duidelijk hoe we omgaan met je gegevens.
Ons SSL certificaat kun je controleren via https://www.sslcheck.nl/www.houtopmaat.nl
Betalen gaat altijd via onze betalingspartner Mollie. Mollie is een onafhankelijke derde partij tussen jou en Hout op Maat. Mollie en Hout op Maat waarborgen je veiligheid voor alle transacties doormiddel van een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (bekend door het slotje) garandeert een veilige transactie met jou en je bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden je gegevens kunnen gebruiken. Ook vanuit het buitenland vinden je betalingen plaats op een veilige SSL verbinding. Al je gegevens, inclusief je creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Je creditcardnummer wordt bovendien maar eenmalig gebruikt voor betaling van jouw order en verder niet opgeslagen.